آیا میتواند با بوتاکس ابرو را لیفت کرد؟

جزئیات سوالات

پربازدیدترین ها

چگونه جوش هورمونی را درمان کنیم؟

Hormonal acne treatment

ایا جای جوش با لیزر برطرف میشود؟

Can the boil be removed with a laser?

احتمال دفرمیتی صورت بعد از بوتاکس چقدر است؟

What is the probability of facial deformity after botox?

آیا میتواند با بوتاکس ابرو را لیفت کرد؟

پنجشنبه 14 دی 1402 Can eyebrows be lifted with botox?
آیا میتواند با بوتاکس ابرو را لیفت کرد؟

این روش به عنوان یک روش سرپایی نیازی به آرامبخشی ندارد. پوست شما با یک عامل بی حس کننده آماده می شود و این ماده در دوزهای کوچک به چندین محل در امتداد عضله هدف تزریق می شود. دوز به عوامل زیادی بستگی دارد که در قرار اولیه شما مورد بحث قرار گرفته است. درمان‌های جوان‌سازی صورت با بوتاکس و سایر تعدیل‌کننده‌های عصبی حدود سه ماه طول می‌کشد و می‌توان آن‌ها را تکرار کرد تا نتایج مطلوب را به دست آورد.

لیفت ابرو با بوتاکس چیست؟

روش‌های سنتی لیفت ابرو، روش‌های جراحی هستند که شامل چندین برش کوچک برای بلند کردن بافت‌های پیشانی می‌شود. به عنوان یک راه حل موثر برای افتادگی ابروها، لیفت ابرو با بوتاکس می تواند نتایج یکسانی را از طریق یک روش غیرتهاجمی ارائه دهد.

تکنیک های مختلف بوتاکس می تواند نتایج متفاوتی به همراه داشته باشد. برخی می توانند به شما ابرو را بلند کنند و برخی حتی به شما اجازه می دهند ابروها را پایین بیاورید! با توجه به ترجیحات و فرم ابروهای شما، طرح مناسب یا ترکیبی از تکنیک ها برای شما انتخاب می شود.

لیفت ابرو با بوتاکس خطوط بین ابروهای شما را صاف می کند و ارتفاع ابروهای شما را افزایش می دهد. بوتاکس ماهیچه های زیرین را شل می کند، پوست ناحیه ابرو را صاف می کند در حالی که عضلات پیشانی عضلات شل شده بین ابروها را بالا می برند و در حالی که ابروها را بالا می برند، چشم ها را باز می کنند. گاهی اوقات ممکن است تزریق بوتاکس اضافی در انتهای ابروها انجام شود. میزان لیفت به دست آمده از فردی به فرد دیگر بسته به سن و تون عضلانی شما (میزان مقاومت یا تنش در عضلات) متفاوت است. همچنین از این روش میتوان برای لیفت صورت  و لیفت شقیقه استفاده کرد.

چه انتظاراتی از لیفت ابرو با بوتاکس دارید؟

لیفت ابرو با بوتاکس روشی بسیار کوتاه است که در چند دقیقه انجام می شود. نتیجه نهایی معمولاً پس از 14 روز از تزریق ظاهر می شود. این اثرات می تواند بین دو تا چهار ماه باقی بماند. زمان بهبودی کوتاه است و شما می توانید بلافاصله به روال روزانه خود بازگردید. هنگامی که اثرات شروع به از بین رفتن کرد و شروع به بازگشت تدریجی کرد می توان مجدد بوتاکس را انجام داد.

مزایا لیفت ابرو با بوتاکس

لیفت ابرو با بوتاکس به دلیل ماهیت غیر جراحی آن بسیار محبوب است. این روش برای درمان چین و چروک، حرکت عضلات صورت شما را کاهش می دهد که به نوبه خود به سفت شدن پوست شل در طول زمان کمک می کند. می توان از آن در روش های مختلفی برای بلند کردن ابروهای شما استفاده کرد. همچنین ممکن است با سایر تکنیک‌های لیفتینگ ترکیب شود تا به نتایج دقیقی که انتظار دارید کمک کند.

آیا شما کاندیدای خوبی برای لیفت ابرو با بوتاکس هستید؟

اکثر مردم کاندیدای عالی برای لیفت ابرو با بوتاکس هستند، به خصوص که این یک روش دائمی نیست. زنان و مردان بالای 18 سال با خطوط اخم متوسط تا شدید بین ابروها به طور بالقوه می توانند از این درمان سود ببرند.

لیفت ابرو با بوتاکس بهترین گزینه برای شماست اگر پوست اطراف چشم‌تان افتاده است، زیرا بلند کردن عضلات احتمالاً می‌تواند وضعیت را بهبود بخشد. با این حال، مشاوره با یک پزشک مجرب که بتواند عوامل خطر را به دقت ارزیابی کند و درمان را بر اساس نیاز شما برنامه ریزی کند، توصیه می شود.

اگر باردار یا شیرده هستید، نمی توانید این روش را انجام دهید، زیرا ماده فعال در تزریق ممکن است جنین و نوزاد متولد نشده را تهدید کند.

هنرمندانی که لیفت ابرو با بوتاکس انجام دادند

لیفت ابرو با بوتاکس یکی از روش‌های محبوب در ستارگان و هنرمندان است که برای بهبود شکل و ظاهر ابروها استفاده می‌شود. بسیاری از هنرمندان مشهور در سرتاسر جهان از این روش زیبایی استفاده کرده اند. در زیر برخی از هنرمندانی که لیفت ابرو با بوتاکس اند، اشاره می‌کنیم:

  • جنیفر انیستون: بازیگر آمریکایی مشهور که او نیز از لیفت ابرو با بوتاکس برای حفظ جوانی و جذابیت خود استفاده کرده است.
  • مارگو رابی: بازیگر آمریکایی که لیفت ابرو با بوتاکس را به عنوان روشی برای بهبود شکل ابروهایش استفاده می‌کند.
  • بلیک لایولی: بازیگر معروف هالیوود که نیز از لیفت ابرو با بوتاکس برای طرح ابروهای خود استفاده می کند.
  • گووینت پالترو: خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر بریتانیایی که از لیفت ابرو با بوتاکس به منظور بهبود ظاهر ابروهای خود می‌کند.
  • بلا حدید: مدل مشهور که از لیفت ابرو با بوتاکس استفاده کرده است.

آیا لیفت ابرو با بوتاکس خطراتی دارد؟

اگرچه به طور کلی بی خطر در نظر گرفته می شود، لیفت ابرو با بوتاکس ممکن است خطرات خفیفی داشته باشد، مانند هر عمل زیبایی دیگر. عوارض جانبی بوتاکس شامل کبودی، تورم و قرمزی است. معمولاً قرمزی باید در عرض 10 دقیقه از بین برود. اما کبودی حدود یک هفته یا بیشتر طول می کشد. اگر کبودی‌ها شما را آزار می‌دهند، ما درمانی ویژه برای رفع سریع‌تر کبودی‌ها داریم. علاوه بر این، ممکن است بی حسی، درد و سردرد را تجربه کنید. هر عارضه نادری را جدی بگیرید! به محض بروز یکی از این عوارض جانبی، با پزشک خود تماس بگیرید: افتادگی پلک یا ابرو، مشکل در تنفس، و مشکل در بلع یا غذا خوردن.

لیفت ابرو با بوتاکس چگونه به پلک ها کمک می کند؟

ابروهای شیاردار می توانند باعث افتادگی پلک شوند که معمولا با بلفاروپلاستی به عنوان تنها راه حل رفع می شود. با این حال، این روش به احتمال زیاد باعث بیش فعالی عضله میانی ابرو و ایجاد چین های افقی روی پیشانی می شود. در این صورت می توانید به عنوان درمانی برای مشکلات افتادگی پلک به بوتاکس نیز روی بیاورید.

 


نظرات (0)




با ما در ارتباط باشید...